لایحه اخراج نیروهای خارجی از عراق، با اکثریت آرای نمایندگان به تصویب می‌رسد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یکی از نمایندگان ائتلاف فتح در پارلمان عراق تاکید کرد که لایحه اخراج نیروهای خارجی از این کشور با اکثریت آرای نمایندگان پارلمان به تصویب خواهد رسید.

به گزارش کردپرس، محمد کریم البلداوی، نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در گفت و گو با السومریه نیوز اظهار داشت: لایحه اخراج نیروهای خارجی از عراق، یک اقدام غیر قابل بازگشت است و در داخل پارلمان با تمام توان خود تلاش خواهیم کرد تا آن را در نزدیک ترین زمان ممکن پس از آغاز فصل دوم قانونگذاری پارلمان به تصویب برسانیم.

البلداوی در این باره افزود: عراق بارها تاکید کرده که نمی پذیرد بخشی از سیاست محورها، پایگاهی برای تجاوز به کشورهای همسایه و یا میدانی برای درگیری های میان آمریکا و کشورهای دیگری در منطقه باشد.

این نماینده ائتلاف فتح همچنین تصریح کرد: مخالفت برخی جریان ها با خروج نیروهای خارجی از عراق بخشی از فرآیند دمکراتیک است، به صدای همه آنها احترام می گذاریم و بر این باوریم که برای مخالفت این جریان ها، دلایل زیاد و متفاوتی از تامین منافع خود گرفته تا اعمال فشار واشنگتن بر آنها وجود دارد.

البلداوی در پایان نیز خاطر نشان ساخت: لایحه اخراج نیروهای خارجی از عراق در داخل پارلمان و با اکثریت آرای نمایندگان به تصویب خواهد رسید و گمان نمی کنیم اندک آرای مخالف لایحه هیچ گونه تاثیری روی تصویب آن داشته باشند.

کد خبر 106799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha