تمبر و پوستر کنگره 5400 شهیدکردستان طراحی و آماده چاپ شد

سرویس کردستان- رییس کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره 5400 شهید استان کردستان با بیان اینکه برگزاری کنگره 5400 شهید استان یکی از مهم‌ترین رویداهای فرهنگی است گفت : تمبر و پوستر کنگره 5400 شهید استان کردستان طراحی و آماده چاپ شد.

به گزارش کرد پرس، حشمت‌اله صیدی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره 5400 شهید استان کردستان که در آمفی‌تئاتر کتابخانه امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و ارزشی است که در سال آینده برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در ترویج رشادت‌ها و فرهنگ ایثار شهداء به نسل‌های امروزی تلاش کنیم.

شهردار سنندج افزود: شهرداری‌ها در راستای فضاسازی محیطی سطح در ایام و مناسبت‌های مختلف در طول سال اقدامات مناسبی را انجام می‌دهند که باید بصورت ویژه در راستای آماده سازی و فضاسازی محیط شهری برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی تلاش کنند.

وی گفت: هدف از برگزاری این جلسه تقسیم و اعلام شرح وظایف هر یک از اعضاء و برنامه‌ریزی‌های لازم برای فضاسازی بهتر محیط سطح شهر برای برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان است.

رئیس کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره 5400 شهید استان کردستان خاطرنشان کرد: چاپ و نصب بنر در اماکن عمومی با هماهنگی شهرداری‌های استان، اختصاص بخشی از بودجه فرهنگی هر اداره به کنگره ملی 5400 شهید استان، دیوارنویسی و نقاشی دیواری در سطح شهرهای استان، اختصاص مکان برای تبلیغات محیطی در محوطه ادارات و استفاده از ظرفیت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر در حوزه تبلیغات سیار از جمله اقداماتی است که شهرداری‌ها می‌توانند از آن در راستای فضا سازی سطح شهر در ایام برگزاری کنگره اقدام نمایند.

صیدی همچنین افزود: نامگذاری کوچه‌ها و اماکن عمومی به نام شهدای گرانقدر، استفاده از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی، چاپ و رونمایی از تمبر شهدای استان در اجلاسیه نهایی کنگره، استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های و اجتماعی از دیگر بخش‌های که شهرداری‌ها در دستور کار خود قرار دهند.

صیدی همچنین تاکید کرد: از دیگر محورهای مورد بحث در نشست هماهنگی کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره 5400 شهید استان کردستان ارائه طرح‌ها و ایده‌ها بای تبلیغات شهری جریان‌سازی اجتماعی برای کنگره، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات در سطح استان و همکاری اتحادیه‌های مجمع امور صنفی در تبلیغات محیطی سطح استان است.

شهردار سنندج از طراحی و چاپ تمبر و پوستر کنگره یادواره 5400 شهید استان کردستان خبر داد و گفت: امیدواریم با هماهنگی بیشتر بتوانیم در راستای برگزاری باشکوه این رویداد مهم فرهنگی گام برداریم.

کد خبر 106790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha