دلیل حمله حکومت به HDP سرپوش گذاشتن بر بحران اقتصادی ترکیه است

سرویس ترکیه - پروین بولدان، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق هادر اظهاراتی با اشاره به حملات حکومت علیه این حزب گفت: در میدان های انتخابات به غیر از هدف قرار دادن ما موضوع دیگری برای ارائه کردن ندارند. تمامی این ها را برای سرپوش گذاشتن بر بحران اقتصادی که در کشور وجود دارد انجام می دهند.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه ینی یاشام، پروین بولدان، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) که در میتینگ حزب متبوعش در وان سخنرانی می کرد در اظهاراتی با اشاره به حملات شدید اخیر حکومت ترکیه و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به این حزب گفت: هیچ چیز دیگری به جز دروغ و تهمت در دست ندارند که از آن استفاده کنند. در میدان انتخابات به غیر از هدف قرار دادن ما موضوع دیگری برای ارائه کردن ندارند. تمامی این ها را برای پوشاندن بحران اقتصادی که در کشور وجود دارد انجام می دهند. ولی شما هر کاری که انجام دهید ملت به خوبی می دانند و می بینند. در این کشور بحران اقتصادی و بحران سیاسی وجود دارد. مسبب اصلی این بحران ها نیز کاخ ریاست جمهوری ترکیه و شخص رئیس جمهور است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: در کشور همه تحت تأثیر بحران اقتصادی قرار گرفته اند. انسان ها نمی توانند برای خانواده خود یک کیلو گوجه فرنگی بخرند آن موقع آنان از پنجره کاخ های خود این کشور را گل و بلبل می بینند. پنجره های کاخ ریاست جمهوری آن اندازه ضخیم است که بیرون به هیچ عنوان از آن دیده نمی شود. ما بر این باور هستیم که ملت ترکیه محکوم به حزب عدالت و توسعه (AKP) نیستند. یعنی یک آلترناتو وجود دارد و آن هم HDP است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 106787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha