795مین درخواست وکلای اوجالان برای بر دیدار با وی رد شد

سرویس ترکیه - درخواست وکلای عبدالله اوجالان، رهبر دربند PKK در زندان امرالی جهت دیدار با موکل خود برای 795مین بار متوالی از سال 2011 میلادی از سوی دادستان جمهوری ترکیه در استان بورسا رد شد.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه اورنسل، درخواست وکلای عبدالله اوجالان، رهبر دربند PKK در زندان امرالی جهت دیدار با موکل خود برای 795مین بار متوالی از سال 2011 میلادی از سوی دادستان جمهوری ترکیه در استان بورسای ترکیه رد شد.

راضیه تورگوت، سربای کوکلو، ابراهیم بیلمز و مظلوم دینچ، چهار وکیل عبدالله اوجالان برای 795مین بار خواستار دیدار با موکل خود شدند که این درخواست نیز مانند درخواست های هشت سال اخیرشان با مخالفت دادستان بورسا روبه رو شد.

وکلای عبدالله اوجالان از 27 جولای 2011 میلادی تا کنون درخواست های مختلفی را برای دیدار با موکل خود داشته اند که هر بار دادستان جمهوری ترکیه در بورسا به بهانه های مختلفی از جمله "وضعیت بد آب و هوایی"، "خرابی کشتی ها"، "تعمیرات کشتی ها"، "وضعیت اضطراری در کشور" و " اعمال محدودیت ها بر زندانیان با تکیه بر ماده 5275 قانون جزایی ترکیه" مانع از سفر وکلای عبدالله اوجالان به زندان امرالی شده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 106775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha