«ماندوو» در بوکان اکران می شود

سرويس آذربايجان غربي - فیلم 'ماندوو' کاری از هنرمند وکارگردان مهابادی است که روز هشتم اسفند ماه به صورت رایگان در این شهرستان اکران می شود.

به گزارش خبرنگار کردپرس، فیلم، داستان یک خانواده آواره کرد ایرانی است که پس از 28 سال اقامت در عراق و پس از فروپاشی حکومت رژیم بعثی صدام، تلاش می‌کنند به زادگاهشان در کردستان ایران بازگردند.
با وجود تجربی بودن این فیلم استقبال خوبی در شهرهای مختلف ایران از اکران ماندوو انجام شد و در مجموع تجربه مثبتی برای سینما بوده است.
بعد از اکران فیلم در سالن فرهنگسرای سیمرغ سعیدی کاگردان فیلم و چند نفر دیگر از اهالی سینما دربوکان به تحلیل فیلم با حضور علاقمندان خواهند پرداخت و فیلم را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند.
در روز نهم اسفند ماه سالجاری کارگاه تدوین فیلم توسط کاگردان فیلم ماندو در سالن آمفی تیاتر کتابخانه عمومی متسوره کردستانی بوکان برگزار می شود.
برای حضور در کارگاه تدوین فیلم در بوکان که در حاشیه فیلم به صورت رایگان و با همکاری اداره ارشاداسلامی برگزار می شود تاکنون بیش از 55نفر از شهرستان های ارومیه، مهاباد، پیرانشهر،بوکان، شاهین دژ، سقز، صاحب، بانه، تهران وسمنان ثبت نام کرده اند.
به گزارش كرد پرس، فیلم ماندو در جشنواره ها و فستیوال های مختلف دنیا شرکت کرده و حایز مقام های بین المللی است، جایزه 'فیپرشی' از طرف فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم در بخش مسابقه اصلی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم 'زردآلوی طلایی' ایروان در کشور ارمنستان را کسب کرده است.
این فیلم جایزه ویژه هیأت داوران در بخش رقابتی یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم 'بیروت' در کشور لبنان را کسب کرده است.
دیپلم افتخار بهترین بازیگری زن جشنواره بین المللی بیروت نیز به بازیگر آبادانی این فیلم تیما امیری تعلق گرفته است.

کد خبر 106245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha