جماعت گولن و PKK ائتلاف ملت را مدیریت می کنند

سرویس ترکیه - مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی با اشاره به ائتلاف های به وجود آمده میان احزاب سیاسی در آستانه انتخابات شهرداری ها در ترکیه گفت: ائتلاف ملت را جماعت گولن و PKK مدیریت می کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه حریت، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی با اشاره به ائتلاف های به وجود آمده میان احزاب سیاسی در آستانه انتخابات شهرداری ها در ترکیه گفت: در درون ائتلافی که ما انجام داده ایم همه کسانی که در جنگ چاناک قلعه و جنگ استقلال ترکیه حضور داشته اند، حضور دارند. ترک ها، اعراب، الازیغی ها، چرکس ها و همه. تمام کسانی که حتی از سایر سرزمین ها به این کشور آمده و در این سرزمین روزها گذرانده اند نیز در این ائتلاف هستند ولی در ائتلاف مقابل تجزیه طلب هایی حضور دارند که به داخل ائتلاف ما راه پیدا نکرده اند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: همه این را می دانند که مدیریت ائتلافی را که در مقابل ما شکل گرفته است جماعت گولن برعهده دارد. یکی دیگر از مدیران این ائتلاف PKK است. اسم هایشان برده نمی شود ولی در ترکیه هر گروه تجزیه طلب و تروریستی که وجود دارد، از جبهه آزادی خلق انقلابی گرفته تا PKK، در درون این ائتلاف هستند. هر چه خائن در این کشور که خواستار ویرانی این سرزمین هستند وجود دارد، در این ائتلاف حضور دارند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 106228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha