ساعات کار ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج افزایش یافت

سرویس کردستان- سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: با هدف تسریع در خدمات رسانی مطلوب و رفاه حال شهروندان در روزهای پایانی سال، ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر یک ساعت افزایش یافت.

به گزارش کرد پرس ، امیر جشمید نژاد گفت: افزایش سفرهای درون شهری در اسفند ماه باعث افزایش ترافیک در خیابان های هسته مرکزی شهری می شود و تنها راهکار کاهش آن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، ناوگان اتوبوسرانی هر روز از ساعت 6صبح تا 19:30 شب در تمام خطوط و در میدان آزادی تا ساعت 20 شب اقدام به جابجایی شهروندان می کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: در این ایام 84 دستگاه اتوبوس در 27 خط درون شهری و حومه آماده خدمت رسانی و جابجایی شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی تنظیف و شستشو شده و تلاش می شود خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه شود، گفت: هر روز 400 دستگاه تاکسی کشیک هم تا پایان اسفند تعیین شده اند که تعداد 200 دستگاه در میدان انقلاب و 200 دستگاه نیز در میدان آزادی تا ساعت 20 اقدام به جابجایی شهروندان خواهند کرد.

جمشیدنژاد یادآور شد: گشت های نظارت و بازرسی به صورت ویژه در این ایام بر عملکرد و خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر نظارت می کنند ضمن اینکه شهروندان می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با سامانه پیامکی 100002040 با ما در میان بگذارند.

کد خبر 106220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha