فکر ترور و خشونت در پیامک توهین‌آمیز به نمایندگان مجلس وجود دارد/ وزارت اطلاعات پیگیری کند

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مردم میاندوآب در مجلس متن پیامک توهین‌آمیز به نمایندگان مجلس را قرائت کرد و گفت: این عمل امکان عملیات منافقانه را نیز در پی خواهد داشت و خواستار پیدا کردن سرمنشأ آن هستیم.

به گزارش کردپرس، به نقل از خانه ملت، جهانبخش محبی نیا (دوشنبه، 6 اسفند) در نشست علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 98 کل کشور، در تذکر آیین‌نامه‌ای با استناد به مواد (20) و (22) گفت: امروز شاهد پیامکی بودیم که برای کل نمایندگان ارسال شد، برای همین مضمون آن را عیناً می‌خوانم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این پیامک آمده است "سلام، چه اردوگاه اشرف منافقان در عراق و چه مجلس شورای منافقین در تهران هیچ فرقی با هم ندارند، فقط به فکر خودتان و آشوب و فتنه‌اید".

وی افزود: به دنبال این فکر تخطئه، ترور و خشونت است در حالی که کسی که از مجلس شورای اسلامی برمی‌آید از فریاد الله اکبر است و فرمایشات مقام معظم رهبری در شأن مجلس همواره جملات طلایی بوده و است اما برخی افراد به جای نقد و گلایه مندی می‌گویند مجلس شورای منافقین و آن را با اشرف منافقان یکی می‌کنند لذا جای این هشدار لازم است که اگر از دست این افراد برآید حتی عملیات منافقانه و کور نیز انجام می‌دهند پس از هیات رئیسه می‌خواهم به وزارت اطلاعات دستور دهید این شماره را پیدا کرده و با آنها برخورد شود.

این نماینده مجلس دهم ادامه داد: عدم کنترل این نگاه‌ها باعث ادامه آن و غیرقابل کنترل شدن می‌شود لذا می‌خواهیم شماره که پیامک ها را ارسال کرده مورد پیگیری قرار بگیرد و در مقابل این پیام باید بگویم مرگ بر فکری که پشت سر این تهدیدها و تخطئه‌هاست که باعث پرورش نیروهایی می‌شود که به جز بی‌ادبی و بی‌احترامی به قانون چیزی ندارند.

دکتر لاریجانی: وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کند

در ادامه این سخنرانی نماینده مجلس رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات باید این موضوع را پیگیری کند، گفت: اینگونه رفتارهای ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است و وزارت اطلاعات باید بررسی کند که منشأ کار چه کسی بوده است.

علی لاریجانی در پایان خاطر نشان کرد: به طور کل، فردی حرف نادرستی زده که از کسانی است که اخلاق کثیف سیاسی دارند اما شما این موضوع را محل اعتنا قرار ندهید چرا که این حرف وجهی ندارد و طبیعی است که دستگاه‌های مسئول به موضوع رسیدگی می‌کنند.

کد خبر 106213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha