دادگاه دستور حضور اجباری لیلا گوون در جلسه رسیدگی به پرونده وی را صادر کرد

سرویس ترکیه - یالچین داغ، وکیل لیلا گوون نماینده پارلمان ترکیه در اظهاراتی عنوان کرد: شعبه 6 دادگاه جزایی شانلی اورفا دستور حضور اجباری لیلا گوون در جلسه رسیدگی به پرونده اش را صادر کرده و عنوان کرده است که در صورت امتناع وی نیروهای امنیتی به زور این نماینده را که 93 روز است در اعتصاب غذا به سر می برد به دادگاه منتقل می کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه ینی یاشام، یالچین داغ، وکیل لیلا گوون نماینده پارلمان ترکیه در اظهاراتی عنوان کرد: شعبه 6 دادگاه جزایی شانلی اورفا دستور حضور اجباری لیلا گوون در جلسه رسیدگی به پرونده اش را صادر کرده و عنوان کرده است که در صورت امتناع وی از حضور در جلسه نیروهای امنیتی به زور این نماینده را که 93 روز است در اعتصاب غذا به سر می برد به دادگاه منتقل می کنند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: نماینده بودن موکل بنده از سوی دادگاه نادیده گرفته شده است. تمامی این قانونی شکنی ها به خاطر هویت سیاسی گوون صورت می گیرد. او 93 روز است که در اعتصاب غذا به سر می برد. او یک زن سیاستمدار کرد ترکیه است که سالیان طولانی در عرصه فعال سیاسی در ترکیه چه در مسند شهرداری چه نمایندگی پارلمان و چه ریاست کنگره دموکراتیک خلق ها فعالیت کرده است. اکنون با یک سیستم قضایی روبه رو هستیم که قانون اساسی خود را نشناخته و بی خبر از قانون اساسی خود عمل می کند. فکر کردن به این موضوعات نیز بسیار نگران کننده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 105244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha