درآمد سرشار شرکت نفتی DNO از میادین نفتی اقلیم کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان- شرکت نفتی DNO با اشاره به پروژه خود برای حفر 20 چاه نفتی جدید در اقلیم کردستان، اعلام کرد که با توسعه فعالیت های نفتی خود در اقلیم، به بیشترین میزان درآمد در 47 سال گذشته دست یافته است.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری سبه ی، شرکت نروژی DNO که در امور کشف، استخراج و تولید نفت فعالیت می کند و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های نفتی فعال در اقلیم کردستان شناخته می شود، طی گزارشی اعلام کرد که مجموع درآمدهای شرکت در سال 2018 میلادی به 829میلیون دلار و سود آن به 354 میلیون دلار، رسیده و این میزان بیشترین درآمد ثبت شده برای این شرکت در 47 سال گذشته به شمار می آید.

شرکت DNO با اشاره به اینکه بخشی از افزایش درآمدهای شرکت به افزایش فعالیت های این شرکت در میادین نفتی اقلیم و موفقیت در اقلیم مربوط می شود، اعلام کرده که در سال 2019 میلادی نیز 20 چاه نفتی جدید را در اقلیم حفر می کند.

در اطلاعیه مذکور آمده که از مجموع 20 چاه نفتی که DNO قصد حفر آن ها را در اقلیم کردستان دارد، 14 چاه در منطقه تاوکی و 4 چاه در پیشخاپور و دو چاه نیز در باشیک خواهد بود و در پروژه توسعه میدان نفتی پیشخاپور و تاوکی نیز تاکنون 300 میلیون دلار سرمایه گذاری و پیشرفت داشته است و در 2019 نیز فعالیت های DNO در میادین نفتی اقلیم افزایش خواهد یافت.

همچنین اعلام شده که طی ماه آینده میلادی، استخراج نفت در میادین نفتی اقلیم که DNO در آن ها دست به عملیات جستجو و حفاری زده، آغاز می شود.

کد خبر 105203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha