HDP با هیچ حزبی آشکارا و پنهانی ائتلاف نکرده است

سرویس ترکیه - ساروخان اولچو، سخنگوی حزب دموکراتیک خلق ها در اظهاراتی با اشاره به بحث های مطرح شده در خصوص استراتژی این حزب در انتخابات شهرداری ها گفت: اعلام می کنیم با هیچ حزبی آشکارا و پنهانی ائتلاف نکرده ایم.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه دیوار، ساروخان اولچو، سخنگوی حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در اظهاراتی با اشاره به بحث های مطرح شده در خصوص استراتژی این حزب در انتخابات شهرداری ها گفت: بعد از آن که HDP استراتژی خود را در انتخابات محلی اعلام کرد، تمام محافل سیاسی به بحث در خصوص این موضوع می پردازند. HDP در این بحث ها حضور ندارد ولی تمام محافل سیاسی این روزها در خصوص HDP سخن می گویند. نیازی نیست در این خصوص زیاد سخن گفته و دست به گمانه زنی در خصوص استراتژی HDP بزنند. استراتژی HDP مشخص است. ما بر این مسئله تأکید کرده و یک بار دیگر نیز اعلام می کنیم: در استان های کردنشین بازپس گرفتن دوباره شهرداری هایی که توسط قیم ها غصب شده است، پیروزی در مناطق کردنشینی که وابسته به ما نیست و در غرب ترکیه نیز آماده سازی زمینه های شکست حزب حاکم.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: استراتژی و تاکتیک ما تا این حد ساده است. هم پیروز خواهیم شد و هم زمینه شکست حزب حاکم را فراهم خواهیم کرد. در این خصوص نیز دست به اقدامات و تاکتیک های مختلفی زده ایم. زیرا HDP این انتخابات را مانند هر انتخابات دیگری ارزیابی نمی کند. یک بار دیگر به کسانی که در این بحث ها شرکت کرده اند اعلام می کنم: با هیچ حزبی چه آشکارا و چه پنهانی در سطح مرکز حزب ائتلاف نکرده ایم. در غرب هواداران ما در صندوق های رأی اتحاد قوا انجام خواهند داد. با جناح های دموکراتیک دست در دست هم حرکت خواهیم کرد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 105134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha