نامزد HDP در انتخابات شهرداری ها هنگام سخنرانی در میتینگ خود بازداشت شد

سرویس ترکیه - نارین گزغور نامزد حزب دموکراتیک خلق ها در انتخابات شهرداری های ترکیه از حوزه انتخاباتی شهر جیلان پینار استان شانلی اورفا در اثنای سخنرانی در میتینگ انتخاباتی خود، بعد از استفاده از لفظ "جناب آقای عبدالله اوجالان" با حمله نیروهای پلیس به محل سخنرانی دستگیر شد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هابر7، نارین گزغور نامزد حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در انتخابات شهرداری های 31 مارس 2019 میلادی از حوزه انتخاباتی شهر جیلان پینار استان شانلی اورفا در اثنای سخنرانی خود در میتینگی که ترتیب داده بود بعد از استفاده از لفظ "جناب آقای عبدالله اوجالان"با حمله نیروهای پلیس به محل سخنرانی روبه رو شد و نیروهای پلیس ترکیه با استفاده از گازهای ضد شورش ابتدا اقدام به پراکنده کردن افراد حاضر در میتینگ کرده و سپس این نامزد انتخابات شهرداری ها را بازداشت کردند.

نارین گزغور به اتهام "تبلیغ برای گروه های تروریستی" از سوی نیروهای پلیس ترکیه قبل از آن که سخنرانی اش به پایان برسد دستگیر و بازداشت شد. در پی این اقدام نیروهای پلیس ترکیه گروهی از هواداران حزب با تجمع در مقابل تشکیلات HDP در این شهر دست به اعتراض به این رفتار پلیس ترکیه زدند که نیروهای پلیس ترکیه با واکنش خشونت آمیز اقدام به متفرق کردن آنان کردند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 105126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha