صدور ۹۹ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طی بازرسی های انجام گرفته در مجموع ۹۹ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان صادر شده است.

به گزارش کرد پرس، بختیار خلقی گفت: در این مدت حدود ۶ ماهه که از سال گذشته، در مجموع ۱۱ هزار و ۹۸۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: با تلاش بازرسان این سازمان در بازرسی های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی ۲ هزار و ۱۶۳ مورد تخلف کشف شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در این رابطه یک هزار و ۹۲۹ فقر پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.
خلیقی با اشاره به اینکه عمده این تخلفات گرانفروشی، کمفروشی و عدم درج قیمت بوده، ادامه داد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان ۲ هزار و ۳۴۰ مورد گزارش مردمی درج شده و در رسیدگی به آنها ۳۳۵مورد تخلف احراز که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و ...، واحدهای متخلف صنفی را با شماره های تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 37756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha