جلالی زاده: سران رژیم اسرائیل عقل داشته باشند واکنشی به اقدام ایران نشان نخواهند داد

دکتر جلال جلالی زاده، استاد علوم سیاسی گفت: اگر سران رژیم اسرائیل عقل داشته باشند، واکنشی به حمله شب گذشته ایران نشان نخواهند داد تا بار دیگر ایران هم مجبور به واکنش نظامی علیه این رژیم جعلی نشود.

دکتر جلال جلالی زاده در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: حق ایران بود که پس از سال ها شنیدن تهدید از سوی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در منطقه خاورمیانه، جواب دندان شکنی به آنها بدهد و ایران با این اقدام نشان داد در سال های گذشته به دنبال صلح و سازش بوده، وگرنه از تقابل با هیچ قدرتی واهمه ندارد.

وی اظهار کرد: سال هاست که رژیمی مانند اسرائیل در این منطقه جولان می دهد و مردم مظلوم کشورهایی مانند فلسطین و لبنان را مورد حمله قرار داده و پس از طوفان الاقصی این دومین شکست بزرگ این رژیم در این سال ها بوده است.

وی افزود: اگر اسرائیل و حامیان آن بدانند و بفهمند که دیگر مانند گذشته کسی در مقابل حملات وحشیانه آنها سکوت نمی کند، کمتر به خود جرأت می دهند که جنگی مانند جنگ غزه را به راه بیاندازند و امیدواریم این پاسخ ایران به حمله چند روز گذشته اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، آخرین پاسخی باشد که به اسرائیل می دهد.

جلالی زاده ادامه داد: اگر اسرائیل این پاسخ ایران را جدی بگیرد دیگر اینگونه بی مهابا به مردم مظلوم منطقه حمله نکرده و شاید در آینده شاهد صلح و آرامش بیشتری در منطقه خاورمیانه باشیم.

وی یادآور شد: اسرائیل اصلا انتظار نداشت که ایران به حمله چند روز گذشته آنها پاسخی بدهد و اگر سران این رژیم عقل داشته باشند دیگر واکنشی به این اقدام ایران نشان  نخواهند داد تا بار دیگر ایران هم مجبور به واکنش نظامی علیه این رژیم جعلی نشود.

کد خبر 2769321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha