ضرب و شتم افسر نظامی که یک زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در شرناخ

سرویس ترکیه - افسر نظامی که یک زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی مردم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

به گزارش کردپرس، یک افسر نظامی ترکیه که عصر دیروز یک زن را در منطقه دجله شرناخ مورد مزاحمت و آزار جنسی قرار داده بود، از سوی شهروندان این شهر زیر مشت و لگد گرفته شد. 

شهروندان خشمگین شرناخی این نظامی را آنقدر زدند که از شدت جراحات وارده راهی بیمارستان شد. اخبار منتشر شده از سوی رسانه های محلی حاکی از وخامت حال این نظامی هستند.

استانداری شرناخ نیز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده است و 4 تن نیز در همین رابطه بازداشت شده اند.

گفتنی است، خشونت و مزاحمت جنسی از سوی نظامیان برای زنان در شهرهای کردستان ترکیه از جمله پرونده های تکرار شونده در این مناطق است. مشهورترین این پرونده ها مربوط می شود به تجاوز موسی اورهان یک افسر نظامی که دختری زیر 18 سال را به مدت 20 روز در یک زیر زمین اسیر کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. ماجرایی که با مرگ این دختربچه همراه شد. اورهان هرگز دستگیر نشد و هر کسی را که در فضای مجازی از او به عنوان متجاوز نام برده بود به دادگاه کشید و مجازات کرد.

کد خبر 2769295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha