دستگیری دو عضو داعش در شدادی توسط نیروهای آسایش کردستان سوریه

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای نیروهای آسایش کردستان سوریه از دستگیری ۲ عضو داعش در شهرستان شدادی واقع در حومه جنوبی حسکه در عملیات نیروهای خود خبر دادند.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ عضو داعش در شهرستان شدادی واقع در حومه جنوبی حسکه در عملیات این نیروها دستگیر شده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای نیروهای آسایش کردستان سوریه با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت که نیروهای بخش امنیت عمومی شهرستان شدادی، ۲ عضو داعش را در این شهرستان دستگیر کرده اند.

در بیانیه مرکز رسانه‌ای آسایش آمده است: «روز یکشنبه ۲۴ مارس، نیروهای بخش عمومی آسایش شهرستان شدادی یک عضو متعلق به سازمان تروریستی داعش را دستگیر کرده‌اند.»

در ادامه بیانیه این نیروها آمده است: «زمانی که نیروهای آسایش، محل اختفای اعضای داعش را محاصره کردند، اعضای داعش به سمت این نیروها تیراندازی کرده و آنها نیز مجبور به پاسخگویی شده‌اند. در نتیجه ۲ تن از اعضای داعش دستگیر و مقداری سلاح نیز کشف و ضبط شد.»

در پایان بیانیه آسایش آمده است: «در نتیجه تحقیقات در مورد این هسته‌های پنهان داعش مشخص شد که آنها با اعضای داعش در شهر سرکانی که تحت تصرف دولت ترکیه است در تماس هستند، همچنین آنها بسیاری از نقاط امنیتی را هدف قرار داده و اقدامات ارعابی همچون آزار و اذیت و تهدید شهروندان انجام داده اند.»

کد خبر 2768627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha