برگزاری ۱۵۰۰ برنامه در هفته بسیج استان ایلام

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه افتتاح ساختمان بسیج اساتید استان در دانشگاه ایلام به خبرنگاران گفت: امسال در هفته بسیج ۱۵۰۰ برنامه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی عنوان کرد: شعار امسال هفته بسیج «بسیج خادم ملت ایران» است به این معنا که در همه صحنه ها بسیج همواره در کنار مردم بوده و به عنوان یک تفکر جهادی و ارزشی هر جایی که نظام و مردم نیاز داشته باشند، حضوری چشمگیری داشته است.

او گفت: ۱۵۰۰ برنامه در این هفته اجرا می‌شود که این برنامه‌ها در قالب ویژه برنامه‌های نظامی، خدماتی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، بصیرتی، ورزشی، فرهنگی، اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، اقتدار بسیجیان، کمک‌های مومنانه، یادواره‌های شهدا، توزیع جهیزیه، فعالیت‌های جهادی، ساخت یا تعمیر منازل مسکونی محرومین و دیدار با نماینده ولی‌فقیه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به رونمایی سامانه پدافند مهران در حضور مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: مهران امروزه به عنوان یک نام بزرگ، نام آشنا و محل عملیات های بزرگ و نقطه قابل توجه در دوران دفاع مقدس و کانون جوشان اهل معرفت، بصیرت و زیارت اربعین و عتبات است که بیشترین تردد از این مرز انجام می گیرد.

وی بیان کرد: ما درخواستی از سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه داشتیم و ایشان نیز پذیرفتند که در آینده ای نزدیک یک ابر سامانه سیار دارای کنترل پست، کنترل فرماندهی و رادار با چهار موشک با برد ۳۲۰ کیلومتر با نام «مهران» در اختیار بهره برداران نیروهای مسلح و هوافضای سپاه قرار گیرد که این اقدام در هفته بسیج انجام شد و اتفاق مبارکی است.

به گزارش کردپرس، این برنامه در کنار برگزاری نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور برگزار شد.

کد خبر 2763501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha