تصادف دلخراش در محور مهاباد جان راننده را گرفت

سرویس آذربایجان غربی- جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت سایپا با سواری پیکان و ورود میلگرد به کابین پیکان، منجر به فوت یک نفر در محور مهاباد به سمت سردشت شد.

به گزارش کردپرس، کمال آهمند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز، یک حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه وانت‌سایپا حامل میلگرد با یک دستگاه خودرو پیکان در جاده مهاباد - سردشت حوالی روستای آمید گزارش شد.

او ادامه داد: اکیپ نیروهای فوریت های پزشکی اورژانس مهاباد بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شده و اقدامات درمانی را انجام دادند.در این حادثه ورود میلگردها به داخل کابین خودروی پیکان و جراحت شدید منجر به فوت در دم راننده جوان شده بود که جسد وی به بیمارستان منتقل شد.

آهمند افزود: همچنین در تصادفی دیگر و درپی برخورد یک دستگاه خودرو پژو با تریلی در همین محور، یک نفر مصدوم و توسط آمبولانس‌ فوریت پزشکی به مرکز درمانی منتقل شد که البته حال عمومی وی وخیم گزارش شده است.

 جاده مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ های متعدد یکی از خطرناکترین محورهای استان به شمار می‌رود.

کد خبر 2761830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha