خاتون سروه، سرمایه بزرگی برای ورزش کردستان است/ *عادل خلیلیان

نامش سروه ضرغامیان است دختری با اخلاق و متین از دیار سربلند و پاک کردستان، که از او به عنوان معمار بسکتبال زنان کردستان و ایران نام برده می‌شود. ضرغامیان موفق شد افتخار دیگری در کارنامه خود با کسب نایب قهرمانی آسیا ثبت کند.

ضرغامیان بعد از گذشت چند ماه که با تیروژ حیات کردستان قهرمان سوپرلیگ بسکتبال زنان شد، این بار در قامت سرمربی تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال موفق شد ایران را برای اولین بار نایب قهرمان دسته B آسیا کند و دومین افتخار بزرگ را در دنیای بسکتبال تجربه کند.

در سال های اخیر وقتی نام بسکتبال زنان کردستان شنیده می شد بدون شک سروه ضرغامیان بعنوان سرمربی در کنار بسکتبال بانوان این دیار بود، بانویی که سالها با تجربه و خلاقیت در بسکتبال توانست در فصل ۱۴۰۱ مزد زحمات خود را بگیرد و شاهکاری بزرگ را برای کردستان ثبت کند و امروز هم هنر خود را در تیم ملی به نمایش گذاشت و ایران را نایب قهرمان آسیا کرد.

خاتون سروه سرمایه بزرگی برای بسکتبال و ورزش دیار کردستان است که نشان داده جوهره‌ مربیگری در او نهفته است و در صورت حمایت و اعتماد بیشتر می‌تواند سکوهای افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.

امیدوار هستیم از سوی مدیران ارشد استان و اداره کل ورزش و جوانان استقبال و تجلیل خوبی از این افتخار ورزش کردستان صورت گیرد که کمترین اقدام برای این سرمایه ورزشی است.

* ورزشی نویس و سردبیر هفته نامه کردستان ورزشی

کد خبر 2758357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha