راه اندازی بیمارستان روانسر طی سه سال، یک اتفاق کم نظیر است

سرویس کرمانشاه _ آرش زره تن لهونی گفت: راه اندازی بیمارستان روانسر در مدت سه سال در نوع خود یک اتفاق کم نظیر است و این اتفاق خوب با پیگیری های ویژه و مستمر رخ داده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه بیمارستان روانسر تصریح کرد: پیگیری احداث بیمارستان روانسر وعده نماینده به مردم روانسر بود که خداروشکر که به بهره برداری رسید.

وی افزود: ما در سطح کشور بیمارستان هایی داریم که پس از ۲۵ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است و راه اندازی بیمارستان روانسر پس از سه سال در نوع خود قابل ستایش است و هم مردم و هم نظام امروز خوشحال اند.

لهونی گفت: در این راستا چندین ملاقات و مکاتبه انجام شده و با وجود دشوارهای کار، خوشبختانه با همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق شدیم مجوز و اعتبار لازم را برای اتمام این پروژه تامین کنیم.

نماینده اورامانات توضیح داد: بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان روانسر، یک بیمارستان موقت نیست بلکه یک مجموعه درمانی کامل و مستقل است.

وی ضمن اشاره به پیگیری بیشتر برای تجهیز کردن نیروی متخصص این بیمارستان گفت: در آینده نیروهای متخصص به این بیمارستان خواهند آمد و از لحاظ خدمات درمانی مردم روانسر نیاز ضروری به جای دیگر ندارند.

وی همچنین ادامه داد: برای احداث بیمارستان اصلی ۶۴ تخت خوابی روانسر هم هیچ کوتاهی نکرده و نمی کنیم و تلاش می کنیم که این مجموعه درمانی هم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

کد خبر 2758152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha