بیمارستان 32 تخت خوابی روانسر افتتاح شد

سرویس کرمانشاه _ بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمانشاه مربع افتتاح شد.

به گزارش کردپرس؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آئین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) روانسر گفت: ساخت بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات  مردم شهرستان روانسر بود که با ۵۰ هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان بودند و برای درمان مجبور بودند به شهرستان های مجاور بروند.

وی  افزود: راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر از مهرماه سال گذشته آغاز شد و کمتر از ۹ ماه  اتاق عمل، رادیولوژی ، دیالیز و دیگر بخش ها با ۳۰ میلیارد تومان تجهیز شده است و امروز به بهره‌برداری رسید و مردم روانسر از نعمت بیمارستان برخوردار شدند.

دکتر قباد محمدی عنوان کرد: طرح توسعه این بیمارستان نیز به زودی انجام خواهد شد و ساخت هشت واحد مسکونی برای متخصصین بیمارستان نیز در دست ساخت است.

وی ادامه داد: برای ساخت این بیمارستان روانسر یک و نیم میلیارد تومان از سهم نماینده مردم اورامانات، ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک خیرین سلامت و ۲۸ میلیارد تومان از منابع دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.

محمدی گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در حال حاضر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه بیمارستانی در منطقه اورامانات نیز در دست اجرا است.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین این پروژه ها ساخت بیمارستان در ثلاث باباجانی است و دیگر پروژه های مهم احداث و تجهیز خانه بهداشت های روستایی است که امیدواریم با حمایت های  دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

کد خبر 2758150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha