آتش سوزی های اخیر چرداول در مزارع کشاورزی رخ داد/ اتمام حجت فرماندار با ستاد بحران

سرویس ایلام - فرماندار چرداول در نشست ستاد بحران این شهرستان با اعضای ستاد اتمام حجت کرد و گفت: هیچ‌گونه کوتاهی و قصور از دستگاه های عضو ستاد بحران پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی محمدی یادآور شد: تمام آتش سوزی ها ظرف یک هفته گذشته در سطح مزارع کشاورزی اتفاق افتاده است و به همین خاطر لازم است علاوه بر تشکیل کمیته اطفای حریق در منابع طبیعی، جهاد کشاورزی نیز کمیته اطفای حریق برای مهار و مدیریت فوری آتش سوزی در مزارع تشکیل دهد.

او گفت: بررسی معاینه فنی کمباین داران، سالم بودن کپسول آتشنشانی و ممنوع بودن کشیدن سیگار در حین فعالیت شد.

فرماندار چرداول تاکید کرد: جهاد کشاورزی با همکاری بخشداران و دهیاران نسبت به آگاه سازی کشاورزان جهت انجام ملاحظات لازم در فصل برداشت و عدم آتش زدن پس چرای مزارع اقدام فوری کند.

محمدی افزود: جهاد کشاورزی ضمن بررسی علل وقوع آتش سوزی های اخیر و اعلام گزارش آن به ستاد بحران شهرستان، در صورت محرز شدن عمدی بودن آن، متخلفان را به محاکم قضایی معرفی کند.  

فرماندار چرداول خاطرنشان کرد: از همکاری قابل ستایش مردم در مهار آتش سوزی های اخیر و مشارکت مردم در ستاد مدیریت بحران نقطه قوت این ستاد است.

او اعلام کرد: از امروز تا پایان فصل گرما و برداشت محصولات کشاورزی همه مدیران بایست در آماده باش کامل باشند و خروج آنها از شهرستان تنها با هماهنگی فرمانداری و تعیین جانشین امکان پذیر است.

کد خبر 2756721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha