برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی مددجویان اولویت اصلی‌ کمیته امداد است

سرویس کردستان – قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش جزو برنامه‌های اولویت‌دار در سطح کشور است.

به گزارش کرد پرس، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، با بیان اینکه امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت، آرامش و زمینه خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم فراهم است، گفت: باید همه با هم قدردان این همه نعمات باشیم چرا که سپاس و شکرگذاری در برابر نعمت موجب افزایش نعمت می‌شود.

وی بر ضرورت مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی مدیران تأکید کرد و اظهار کرد: حرکت در مسیر تقوا و پرهیزکاری بیشتر و توجه به دغدغه‌های مردم امری ا‌ست که باید دغدغه و توجه همه ما باشد.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی به واسطه بصیرت ملت ایران و رهنمودها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب به قدرت در حال پیش‌روی است، افزود: کمیته امداد در تحقق عدالت اجتماعی نقش مهمی دارد که با یاری خیران و نیکوکاران علاوه بر تحقق این امر، با مسئولیت‌پذیری در راستای رفع دغدغه‌های مردم و نیازمندان تحت پوشش تلاش می‌کنیم.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه ادامه حرکت نظام بدون تحقق عدالت اجتماعی امکان‌پذیر نیست، ادامه داد: تکیه اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) بر کمک‌های کمی و کیفی مردم بوده و این حکایت از نقش‌آفرینی مردم در تحقق عدالت اجتماعی دارد.

وی یادآور شد: در گام دوم انقلاب ایجاد کشور اسلامی به عنوان یک الگو برای مرحله تمدن‌سازی و ورود به دنیا و عالم اسلامی و انسانی در دستور کار بوده و شرط مهم آن تحقق عدالت اجتماعی است.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور با تأکید بر اینکه همه مسئولان در تحقق عدالت اجتماعی مسئولیت‌ بر عهده داشته و باید نقش‌آفرینی کنند، بیان کرد: کمیته امداد در این مسیر، زمانی می‌تواند حرکت موفقی داشته باشد که همراه مردم در راستای اجرای این امر تلاش کند.

خاکسار قهرودی گفت: نیازمندان نیز به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود توجه کرده و با استفاده از این پتانسیل حرکت را برای زندگی توانمند و برخوداری درآمد پایدار تسهیل کنند.

وی با یادآوری اینکه توانمندسازی و دست یابی افراد به درآمد پایدار باید در سرلوحه کار مدیران و خیرین قرار بگیرد، افزود: خرسندیم که در این مسیر فضا و شرایطی را به وجود آورده‌ایم که اگر کسی قصد انجام کار خیری دارد، کمک‌هایش به دست فرد نیازمند برسد.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور با بیان اینکه در دوره اخیر هم‌افزایی و جلوگیری از موازی‌کاری به منظور ایجاد زندگی سالم و بهبود وضعیت معیشتی افراد تحت پوشش در دستور کار است، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط برای تحقق این امر فراهم بوده و امیدواریم همه نگرانی و دغدغه‌ها در این عرصه به نحو احسن برطرف شود.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه با تمام توان برای توانمندسازی مددجویان و کاهش ورودی نیازمندان تلاش می‌کنیم، ادامه داد: در راستای انجام وظایف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از مدیرکل جدید این حوزه در کردستان نیز انتظار خدمتگزاری به جامعه تحت پوشش را داریم.

کد خبر 23931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha