کودکان ایلامی خاطرات دوران دفاع مقدس را بازنویسی می کنند

سرویس ایلام - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با بیان اینکه نوجوانان عضو کانون ایلام خاطرات دوران دفاع مقدس مادران را بازنویسی می کنند، گفت: جذاب ترین خاطرات به بخش ویژه کنگره سه هزار شهید دفاع مقدس استان راه می یابد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدرضا رستم پور در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: نوجوانان ایلامی می توانند خاطرات دوران دفاع مقدس مادران خود را از زمان دوران هشت سال دفاع مقدس بازنویسی کنند و برای ذبیرخانه این رویداد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ارسال کنند.

وی با بیان اینکه فراخوان این ویژه برنامه در سطح مراکز کانون در سطح استان اعلام شده است، یادآور شد: نوجوانان و کودکان ایلامی در این برنامه، خاطرات مادران خود را از بمباران ها و یا رفتن فرزندانشان به جبهه و یا شهادت عزیزانشان را نوشته و بازنویسی کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ابراز کرد: در این خاطرات اصل خاطره و محتوای آن محفوظ می شود و تنها شیوه نگارش خاطره است که بر اساس توان ادبی نوجوانان تغییر می کند.

وی بیان کرد: این فراخوان در هفته دفاع مقدس جمع بندی شده و پس از جمع آوری خاطرات، در آذر ماه سال جاری هم زمان با برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، بهترین خاطرات معرفی و از صاحبان این آثار تجلیل می شود.

رستم پور یادآور شد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با ۲۲ مرکز فرهنگی، هنری در سراسر ستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی،هنری و آموزشی ارائه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸ انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته است.

کد خبر 17026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha