ارتقا و توسعه تکنولوژی دو سایت تلفن همراه در کردستان

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به این مهم که توسعه و ارتقا سایت های تلفن همراه در سطح استان از اولویت های منطقه در حوزه شبکه ارتباطات سیار است، از ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه به نسل سوم در شهرستان های بیجار و مریوان خبر داد.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت نیاز روز افزون مشتریان به سرویس ها و تکنولوژی های تلفن همراه در راستای انجام امورات روزانه مبتنی بر این بستر و بهره مندی از مزایای تلفن همراه به عنوان یک وسیله ارتباطی سیار و در همه جا همراه را یادآور شد و افزود: مخابرات منطقه نیز به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مشتریان در این حوزه با توسعه و راه اندازی سایت های جدید موبایل اقدامات چشمگیری انجام داده است.

وی افزود: ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه به 3G در روستاهای جوروندی از توابع شهرستان بیجار و کانی حسین بگ در شهرستان مریوان از جمله اهداف مخابرات در راستای افزایش کیفیت خدمات و محصولات قابل ارائه در حوزه شبکه سیار است.

حکمت با اعلام اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت های فوق سرمایه گذاری صورت گرفته است، ادامه داد: اجرای این دو پروژه شرایط استفاده مشتریان ساکن در محدوده های فوق از آخرین تکنولوژی های موبایل، دسترسی سریع به اطلاعات موجود در فضای مجازی، بهره مندی دانش آموزان از کلاس های آنلاین، ارسال پیام از طریق صوت و تصویر با بالاترین کیفیت را فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به تعداد 80 سایت BTS در شهرستان مریوان، یادآور شد: هم اکنون 165 هزار و 658 مشترک در این شهرستان از سرویس و خدمات تلفن همراه استفاده خواهند کرد.

وی همچنین بیان کرد: در شهرستان بیجار تعداد 103 سایتBTS و 461 هزار و 44 مشترک تلفن همراه فعال هستند.

کد خبر 14822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha