3 کشته و 4 مصدوم در دو تصادف جداگانه محورهای مواصلاتی منتهی به پیرانشهر

سرویس آذربایجان غربی_ در دو تصادف جداگانه در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان پیرانشهر 3 کشته و 4 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار کردپرس: بر اثر دو تصادف شدید در یک روز در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان پیرانشهر متاسفانه 3 نفر کشته و 4 نفر نیز مصدوم شدند.

در حادثه اول که مقارن با ساعت 17 و نیم عصر روز شنبه ( 23 تیرماه) در محور پیرانشهر به نقده و در نزدیکی روستای "قارنا" اتفاق افتاد یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه تریلی بشدت باهم برخورد کردند که درذ نتیجه این برخورد متأسفانه 2 نفر از سرنشینان سواری پراید جان خود را از دست دادند.

در این حادثه 3 نفر هم بشدت مصدوم شدند که بلافاصله توسط تیم های امداد و نجات جاده ای مستقر در محور جهت انجام معالجات درمانی به مرکز اورژانس شهرستان نقده منتقل شدند.

در حادثه دومی که مقارن با ساعت 13 ظهر روز یکشنبه (24 تیرماه ) در محدوده شهر میرآباد واقع در محور پیرانشهر به سردشت اتفاق افتاد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد که متاسفانه بر اثر شدت این تصادف یک نفر از سرنشینان سواری پراید جان خود را از دست داد.

در این تصادف هم یک نفر مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس جاده ای به بیمارستان سردشت منتقل شد.

محورهای مواصلاتی به شهرستان پیرانشهر متأسفانه هر چند وقت یکبار بعلت عرض کم جاده و همچنین برخورداری از پیچ ها و شیب های تند و داشتن نقاط حادثه خیز شاهد وقوع چنین حوادث تلخ جاده ای بوده است که امیدواریم با مساعدت های مسئولان در راستای تسریع در اتمام اتوبان پیرانشهر به نقده و همچنین رفع نقاط حادثه خیر محور سردشت به پیرانشهر و رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان در این محورها بیش از این شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کد خبر 63031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha