هیات رییسه شورای اسلامی آذربایجان غربی انتخاب شد

سرویس آذربایجان غربی_ با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، جلسه انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی استان در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش کردپرس، در این جلسه که امروز پنج شنبه (2 آذرماه) برگزار شد بر اساس آرای نمایندگان شورای اسلامی شهرستان ها، "رضا بشارتی" بعنوان رییس و "رحمت اله شمسی" بعنوان نائب رییس شورای اسلامی استان برای یکسال انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه، "واحد داداش زاده" بعنوان منشی اول و "حمید اله میرزاپور" بعنوان منشی دوم شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه نقش شوراها را در مدیریت امور شهری، روستایی و محلات بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: از شوراهای اسلامی انتظار دارم، توجه به منافع مردم و زمینه سازی برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در مدیریت امور را در اولویت کاری خود قرار دهند.

شهریاری همچنین بر ضرورت توجه به نقطه نظرات مردم در مدیریت امور شهری و روستایی تاکید و خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی بعنوان نهادی که بعد از انقلاب اسلامی تاسیس شد مهمترین نهادی است که می توان مشارکت مردم را در آن مشاهده کرد و لازم است از این ظرفیت مردمی در جهت خدمت رسانی بهینه و رفع مسائل و مشکلات مردم و پیشبرد برنامه ها و پروژه های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در شهرها و روستاها استفاده کرد.

وی گفت: متاسفانه طی سالهای گذشته آن چنان که باید و شاید به جایگاه شوراهای اسلامی اهمیت داده نشده است و لازم است در این دوره با حمایت های بیشتر، این نهاد را در مدیریت هر چه بهتر امور شهری و روستایی یاری کنیم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: شوراهای اسلامی باید بدور از مسائل جناحی و فردی، در انتخاب شهرداران نیز دقت نظر و هماهنگی لازم را داشته باشند تا از بروز ناهماهنگی و اختلافات در این زمینه که به ضرر شهروندان است جلوگیری شود.

شهریاری با بیان اینکه مردم از شوراها انتظارات زیادی دارند، افزود: قطعا استانداری و فرمانداری ها به جایگاه شوراهای اسلامی در استان اهمیت لازم را قائل خواهد شد و امیدواریم با تعامل و هماهنگی بتوانیم شوراها را در رسیدن به اهداف مورد نظر بیش از پیش یاری کنیم.

کد خبر 48859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha