مرال آکشنر از نامزدی دوباره برای ریاست حزب خوب کناره گیری کرد

سرویس ترکیه - مرال آکشنر، رئیس حزب خوب ترکیه در اظهاراتی با اشاره به تشکیل کنگره این حزب برای تعیین رئیس جدید حزب عنوان کرد: در کنگره ای که برای انتخاب رئیس جدید تشکیل خواهد شد نامزد ریاست حزب نخواهم بود.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری دوغان، مرال آکشنر، رئیس حزب خوب ترکیه در اظهاراتی با اشاره به تشکیل کنگره این حزب برای تعیین رئیس جدید حزب عنوان کرد: بر اساس اختیاراتی که حزب خوب در اساسنامه خود برای بنده به عنوان رئیس حزب خوب شناخته است؛ تصمیم به برگزاری کنگره فوق العاده حزب برای انتخاب رئیس جدید حزب می گیرم. در کنگره ای که برای انتخاب رئیس جدید تشکیل خواهد شد نامزد ریاست حزب نخواهم بود. برای تمام دوستانی که در این کنگره نامزد ریاست حزب خواهند بود آرزوی موفقیت دارم.

لازم به ذکر است، در پی تنش های به وجود آمده در جلسه حزب خوب در آفیون کاراحصار و درگیری های لفظی به وجود آمده میان اعضای اصلی این حزب، ریاست حزب خوب تصمیم به برگزاری کنگره گرفت و دیروز بعد از جلسه تجزیه و تحلیل نتایج انتخابات به جای انتشار بیانیه در خصوص نتایج انتخابات حزب به صورت رسمی برگزاری کنگره فوق العاده را اعلام کرد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 63441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha