ترکیه در عملیات های خود در سوریه کوچکترین آسیبی به شهروندان وارد نکرده است

سرویس ترکیه - رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه ادعا کرد ارتش این کشور در هیچ یکاز عملیات های خود در سوریه کوچکترین آسیبی به شهروندان غیرنظامی وارد نکرده است.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه استار، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به عملیات های برون مرزی ارتش ترکیه در سوریه عنوان کرد: ترکیه در هیچ کدام از عملیات های خود در سوریه کوچکترین آسیبی به شهروندان عادی وارد نکرده است. ما در خصوص احیاء، بازسازی و توسعه دوباره سوریه در برابر گروه های تروریستی که قسم یاد کرده اند نگذارند در سوریه سنگ روی سنگ بند شود، مصمم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: کمک هایی که ایالات متحده آمریکا برای گروه های تروریستی ارسال کرده است 5 هزار کامیون سلاح و مهمات است. 2 هزار هواپیمای باربری سلاح و مهمات. شما حساب کنید که اینان چه ارقام بزرگی را در سر دارند. با پولی که غرب برای ایجاد هرج و مرج در جهان خرج کرده است، تمام جهان می توانست به رفاه نسبی دست پیدا کند. من کمی جلوتر رفته و از اینجا به کشورهای مسلمان ثروتمند پیامی دارم، اگر تنها زکات خالص خود را حساب کرده و به این کشورهای فقیر بدهند، در جهان فقیری باقی نمی ماند. اگر پول موشک هایی را که به اقصا نقاط جهان شلیک می شود به فقراء بدهند، در جهان فقیری باقی نمی ماند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 57018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha