2 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 133 میلیارد ریال در دهگلان افتتاح شد

2 واحد صنعتی عرش فولاد گالوانیزه و آبا بتن با حضور استاندار و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با سرمایه گذاری 133 میلیارد ریال در دهگلان افتتاح شد.

به گزارش کرد پرس، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص واحدهای بهره برداری شده که به مناسبت دهه فجر در دومین روز از این ایام به افتتاح شد، گفت: واحد عرش فولاد گالوانیزه با ظرفیت سالانه ۶ هزار و ۵۰۰ تن در کار شکل دهی ورق گالوانیزه فعالیت می کند.

بختیار خلیقی افزود: برای راه اندازی این واحد تولیدی ۳۴ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار، هزینه شده و برای ۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: واحد صنعتی آبا بتن نیز با سرمایه گذاری ۹۹ میلیارد ریالی در زمینه تولید انواع محصولات بتنی مسلح پیش ساخته و پیش تنیده و محصولات بتنی غیرمسلح از بتن سبک پوکه معدنی با ظرفیت تولید سالانه ۴۳ هزار تن فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه با راه اندازی این واحد تولیدی برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده، ادامه داد: لوله از پی وی سی، لوله از پلی اتیلن سه لایه بدون فلزی و ورق و صفحه از پلی استایرن از دیگر محصولات تولیدی این واحد صنعتی است.

کد خبر 42225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha