حزب خوب آلترناتیوی جدی برای حزب عدالت و توسعه است/ جایگاه آک پارتی در میان قشر جوان ترکیه تضعیف شده است

سرویس ترکیه – رئیس شرکت نظرسنجی MAK نزدیک به آک پارتی در اظهاراتی با اشاره به تضعیف جایگاه این حزب در میان قشر جوان ترکیه عنوان کرد: بعد از 15 سال یک آلترناتیو جدی به نام حزب خوب برای حزب عدالت و توسعه در ترکیه ظهور کرده است.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوریت، مهمت علی کولات، رئیس شرکت نظرسنجی MAK که یکی از ارگان های نزدیک به حزب عدالت و توسعه است در اظهاراتی اعلام کرد: بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته است بعد از 15 سال حزبی تحت عنوان حزب خوب برای هواداران حزب عدالت و توسعه یک آلترناتیو جدی شده است. در ترکیه آلترناتیو چپ، چپ است و آلترناتیو راست نیز راست خواهد بود. با در نظر گرفتن این مسئله حزب خوب برای اولین بار در حیات سیاسی حزب عدالت و توسعه برای هواداران این حزب یک آلترناتیو را تشکیل می دهد که می توانند به این حزب رای بدهند. به خصوص این که بعد از روی کار آمدن حزب عدالت و توسعه بخش بسیار عمده ای ازمردم از این یکنواختی عصبانی شده و منتظر یک حزب جدید هستند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات حزب عدالت و توسعه دور شدن جوانان از این حزب است. حزب عدالت و توسعه در این اواخر نتوانسته است توجه جوانان را به خود جلب کند. در میان موضع جوانان حزب عدالت و توسعه به شدت تضعیف شده است. نظرسنجی ها نشان می دهد هواداری از حزب عدالت و توسعه در میان جوانان جذابیت و پرستیژ خود را از دست داده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 47993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha