عملیات نیروهای عراقی برای پاک‌سازی بقایای داعش در صلاح‌الدین بی‌نتیجه بود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مسئول شاخه اتحادیه میهنی کردستان در منطقه حمرین از توابع استان صلاح‌الدین عراق، با تأکید بر بی نتیجه بودن عملیات نیروهای عراقی در پاک‌سازی بقایای داعش در خورماتو، از آماده باش نیروهای پیشمرگ برای مقابله با داعش خبر داد.

به گزارش کردپرس، ملا کریم شوکر در گفتگو با SNN اعلام کرد که پیش‌تر اتاق عملیات مشترک نیروهای عراقی و نیروهای پیشمرگ در منطقه خورماتو از توابع صلاح‌الدین، به صورت موقت و در زمان عملیات نیروهای عراقی برای پاک‌سازی این منطقه تشکیل شده و پس از عملیات مذکور نیز منحل گردید، اما هماهنگی و ارتباط میان این نیروها به صورت غیررسمی ادامه دارد.

مسئول شاخه اتحادیه میهنی کردستان در منطقه حمرین از توابع استان صلاح‌الدین عراق، افزود که عملیات نیروهای عراقی در خورماتو که طی هفته های گذشته و با هدف پاک‌سازی منطقه از بقایای داعش انجام شد، بی نتیجه بوده و تحرکات داعش در این مناطق افزایش یافته است.

وی تأکید کرد که فعالیت عناصر داعش در مناطقی از خورماتو به صورت علنی ادامه دارد و به ویژه در روستاهای شوراو، غره، پلکانه، قوری چای و بلگه یی سفلی، با خودرو و سلاح به صورت کاملاً آشکار تردد و برای ساکنان این روستاها ایجاد مشکل می کنند.

ملا کریم شوکر افزود که نیروهای پیشمرگ در مناطق تحت کنترل خود در حمرین و خورماتو و در روستاهایی که در خط تماس با نیروهای عراقی قرار دارد؛ برای مقابله با تحرکات داعش به حالت آماده باش درآمده و برای واکنش به هر رویداد احتمالی و دفاع از مناطق کردنشین آمادگی دارند.

.

کد خبر 73959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha