اتحادیه میهنی مخالف تعویق انتخابات پارلمان کردستان  است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- عضو شورای اتحادیه میهنی کردستان تأکید کرد که این حزب به شدت با تعویق برگزاری انتخابات پارلمان کردستان مخالف است و بر انجام این فرآیند در موعد مقرر آن تأکید می کند.

به گزارش کردپرس، سامان گرمیانی در گفتگو با SNNتأکید کرد که اتحادیه میهنی هرگز خواهان تعویق برگزاری انتخابات پارلمان کردستان نبوده و تلاشی نیز در این خصوص انجام نداده است.

عضو شورای رهبری حزب اتحادیه میهنی کردستان، با اشاره به اینکه این حزب برای برگزاری انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان آمادگی کامل دارد، گفت که اتحادیه میهنی بر برگزاری انتخابات در 30 سپتامبر /8 مهر، پافشاری می کند و شایعات منتشر شده در مورد قصد این حزب برای تعویق انتخابات، عاری از حقیقت است.

گرمیانی ضمن اشاره به اینکه حزب اتحاد اسلامی این اتهام را مطرح ساخته که اتحادیه میهنی خواستار تعویق انتخابات است، اعلام کرد که اتحادیه میهنی پاسخ این اتهامات را در پای صندوق های رأی گیری خواهد داد.

همچنین هدف از انتشار چنین اخباری را ایجاد ناامیدی و دلسردی میان مردم اقلیم نسبت به انتخابات دانسته و گفت که قصد واقعی از انتشار این گونه اخبار کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

کد خبر 73921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha