قهرمانی تیم بوکس کردستان در مسابقات قهرمانی جوانان منطقه ۶ کشور

سرویس کردستان- در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان منطقه ۶ کشور که در سالن آزادی سنندج برگزار شد تیم کردستان به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش کرد پرس، در این پیکارها تیم‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و لرستان در اوزان مختلف به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

در این مسابقات در وزن 40 کیلوگرم بهمن کیخسروی و 52 کیلوگرم یونس سلیمان‌زاده از کردستان، 56 کیلوگرم پرویز رستمی و 60 کیلوگرم مهدی امینی از کرمانشاه، 64 کیلوگرم صلاح زارعی، 69 کیلوگرم فرهاد امینی و 75 کیلوگرم آکام مری از کردستان، 81 کیلوگرم محمدمعین کرمی از کرمانشاه، 91 کیلوگرم دانیال احمدنژاد و 91+ کیلوگرم سامان حسینی از کردستان عناوین نخست را کسب کردند.

در نتیجه تیمی نیز، تیم کردستان بر سکوی نخست ایستاد، کرمانشاه دوم شد و همدان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.بیژن عبدالملکی به عنوان سرپرست، سوران حسینی و محمد ملایی مربیگری تیم کردستان را در این رقابت‌ها را بر عهده داشتند. نفرات برتر این رقابت‌ها به عنوان تیم منتخب منطقه ۶ کشور در مرحله نهایی مسابقات مناطق ایران شرکت خواهند کرد. مسابقات بوکس قهرمانی جوانان منطقه ۶ کشور روزهای پنجم و ششم مردادماه در در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

کد خبر 73787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha