مرگ پیرمرد 82 سال در ترکیه هنگام بازداشت توسط پلیس

سرویس ترکیه - مرگ یوسف توپال 82 ساله در استان گیرسون ترکیه هنگام بازداشت توسط پلیس جنجال زیادی در رسانه ها و محافل مختلف ترکیه به پا کرده است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هابرسول، مرگ یوسف توپال 82 ساله در استان گیرسون ترکیه هنگام بازداشت توسط پلیس جنجال زیادی در رسانه ها و محافل مختلف ترکیه به پا کرده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده یوسف توپال 82 ساله که برای خریداری داروهای همسر خود به مرکز درمانی سلامت خانواده مراجعه کرده بود قصد خریداری داروها را کرده که متصدی داروخانه به او اعلام کرده است قبل از آن که بیمار را مشاهده نکنند نمی توانند داروها را به او بدهند. یوسف توپال با اعلام این که همسرش توانایی راه رفتن را ندارد با متصدی داروخانه مرکز سلامت خانواده گیرسون وارد بحث شده و دکترهای مرکز به پلیس اطلاع دادند.

پلیس که برای دستگیری این پیرمرد 82 ساله اقدام به استفاده از گاز اشک آور کرده و تلاش کرده است به او از پشت دستبند بزند. این امر باعث حمله قلبی پیرمرد 82 ساله شده و وی در دم جان باخته است. در فیلم هایی که از دروبین های مداربسته به دست آمده است، پلیس ها این پیرمرد 82 ساله را بر روی زمین کشانده و سوار ماشین می کنند. و سپس او را به بیمارستان ایلهان اوزدمیر منتقل می کنند و پیرمردی که دچار حمله قلبی شده بود علی رغم تمام تلاش ها جان خود را از دست می دهد.

با شکایت خانواده توپال دادستان جمهوریت ترکیه در گیرسون تحقیقات قضایی را آغاز و دستور تعلیق فعالیت 2 پلیسی که با استفاده از خشونت یوسف توپال 82 ساله را دستگیر کرده اند صادر کرده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 73763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha