ساخت 5 فرهنگسرای جدید در شهر کرمانشاه

سرویس کرمانشاه - قائم مقام شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از ساخت 5 فرهنگسرای جدید در محلات مختلف شهر خبر داد.

مهدی عبدالمالکی در گفت و گو با خبرنگارکردپرس، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برنامه های زیادی را در دستور کار دارد که یکی از مهمترین آنها ساخت 5 فرهنگسرای جدید در سطح شهر است.

قائم مقام شهردار کرمانشاه افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه یک سازمان نو پاست که برای رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند همراهی کارشناسان و صاحب نظران مختلف و حمایت های شورای اسلامی شهر دارد.

وی اظهار داشت: برنامه های متنوع و زیادی برای بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر کرمانشاه تدوین شده و به عنوان یک برنامه راهبردی و جامع در دستور کار قرار گرفته که باید برای تحقق هر چه بهتر آنها، نیروهای کارشناس و خبره این حوزه ها در بدنه سازمان بکار گرفته شوند.

عبدالمالکی نبود نیروی متخصص کافی در بدنه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه را از بزرگترین معضلات این سازمان عنوان کرد و افزود: متاسفانه نیروهایی که بتوانند در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کار تخصصی انجام دهند بسیار کم هستند که همین امر موجب کندی حرکت سازمان شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: امید است با حمایت های اعضای محترم شورای شهر گام های بلندی را در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برداریم تا بتوانیم در این زمینه ها شهری پویا و پیشرو داشته باشیم.

کد خبر 73627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha