توزیع 1500  تن مرغ منجمد در بازار کردستان  برای تنظیم بازار

سرویس کردستان- مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت مرغ و تعادل بخشی به قیمت ها، یک هزار و 500 تن گوشت مرغ منجمد به صورت فوری در بازار توزیع می شود.

به گزارش کرد پرس به نقل از ایرنا، شهریار حنیفی گفت: سازمان جهاد کشاورزی در راستای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت مرغ اقدام به توزیع مرغ منجمد کرده تا بتواند بازار را با این اقدام اشباع و مانع افزایش قیمت شود.

وی افزود: توزیع این میزان مرغ از امروز آغاز شده و هر کیلوگرم آن در سنندج 67 هزار و 700 ریال عرضه می شود و در شهرستان ها نیز تنها به علت بعد مسافت هزینه حمل به این مبلغ اضافه خواهد شد.

حنیفی تاکید کرد: افزایش قیمت مرغ سراسری است و منشا استانی ندارد اما سازمان جهاد کشاورزی کردستان نهایت سعی خود را برای تعادل بخشی به قیمت این محصول پر مصرف انجام دهد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: هم اکنون قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ برای مرغداران 62 هزار و 500 ریال است اما در مغازه ها به مبلغ 97 هزار ریال به مصرف کننده فروخته می شود.

وی اضافه کرد: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از روند بی مورد افزایش قیمت کالاهای اساسی، اقدام به توزیع برخی اقلام از اول تیر سال جاری از جمله گوشت گوسفندی گرم به نرخ دولتی هر کیلوگرم 350 هزار ریال و مرغ منجمد کرده ایم.

کد خبر 73626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha