نیروهای ما آماده شرکت در عملیات آزادسازی ادلب هستند

سرویس سوریه- آلدار خلیل، عضو شورای مرکزی جنبش جامعه دموکرات کردهای سوریه در اظهاراتی با تاکید بر این که ادلب از سوی گروه های تحت الحمایه ترکیه اشغال شده است عنوان کرد : نیروهای ما آماده شرکت در عملیات آزادسازی ادلب هستند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آلدار خلیل، عضو شورای مرکزی جنبش جامعه دموکرات کردهای سوریه در اظهاراتی با اشاره به تنش ها در ادلب عنوان کرد: نیروهای ما آماده شرکت در عملیات برای آزادی ادلبی هستند که برای گروه های رادیکال سوریه به مناسبترین منطقه تبدیل شده است. در صورت رسیدن به یک توافق در راه پاکسازی ادلب از تروریست ها می توانیم یک نقش بسیار مهم را برعهده بگیریم.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: ادلب از سوی گروه های تحت الحمایه ترکیه اشغال شده است. در آن منطقه کردها نیز زندگی می کنند. آزادسازی این شهر وظیفه ما است.

آلدار خلیل در سخنان خود درخصوص به توافق با دولت مرکزی سوریه نیز خاطرنشان کرد: خبرهای منتشر شده حقایق موجود را بازتاب نمی دهد. ادعاهای مطرح شده مبنی بر دیدار میان هیئت دولت مرکزی و هیئت ارتش دموکراتیک سوریه و رسیدن به توافق در خصوص تسلیم منطقه نفتی رمیلان به دولت مرکزی حقیقت ندارد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 63532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha