مراسم بزرگداشت سوم شهیدان سپاه در قروه برگزار شد

قروه- مراسم بزرگداشت سوم سه شهید سپاه که در عملیات تروریستی در مریوان به شهادت رسیدند در شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، ظهر امروز سه شنبه مراسم بزرگداشت سوم شهیدان «مهراب عبدی»، «آرش زارعی» و «ابراهیم حضرتی» که در حمله گروه های تروریستی به پایگاه نظامی در نزدیکی روستای «دری» از توابع شهرستان مریوان به شهادت رسیدند، در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه به ارزش و جایگاه شهدا در قرآن و احادث دینی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز همه ما در برابر خون شهدا و خانواده هایشان مسئول و مدیونیم و نیاز است بیشتر احساس مسئولیت کرده و این راه شهدا را ادامه دهیم.

ماموستا ملاهاشم نوری گفت: باید تمامی دشمنان و وطن فروشان این را بدانند که ملت ایران با چنین اعمال تروریستی از موضع و استقامتشان کم نخواهد شد و بلکه بیشتر هم می شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز کشور نیاز به بصیرت عمیق دارد، تصریح کرد:این بصیرت یعنی اینکه امروز دشمن با تمام قوا و شیوه های مختلف برای ملت ایران توطئه می کند و می خواهد بین ملت و مسئولان جدایی بیاندازند.

به گفته نوری کشور ما ترکیبی از اقوام و مذاهب اسلامی است و باید دشمنان بفهمند که انقلاب متعلق به همه بوده و در واقع همه ما پشتیبان نظامیم و نمی گذاریم دشمن به اهداف خود برای تفرقه افکنی میان وحدت کشور برسد.

در این مراسم استاندار کردستان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، جانشین فرماندهی سپاه کردستان، مدیر کل بنیاد شهید کردستان و همچنین فرماندار و امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان بیجار حضور داشتند.

کد خبر 63527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha