نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای کمیسیون ورزش شورای شهر کرمانشاه برگزار شد

سرویس کرمانشاه - نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعضای کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه صبح امروز در نشستی با اعضای کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه به گفت و گو در خصوص همکاری این 2 نهاد پرداخت.

در این جلسه موضوعات مختلفی نظیر همایش تجلیل از قهرمانان سال ۱۳۹۶ شهر کرمانشاه، همایش بزرگ پیاده روی ۲۶ مرداد و توسعه ورزش همگانی در محل سالن جلسات دفتر شهردار کرمانشاه مطرح و در خصوص آنها به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این جلسه ضمن قدردانی از شهرداری و شورای شهر کرمانشاه در راستای حمایت از توسعه ورزش همگانی، گفت:زیبایی و طراوت شهر با داشتن یک جامعه سالم ،شاداب و با نشاط زیباتر است و ورزش یک ابزار بسیار مهم برای نیل به این هدف است.

وی افزود: صرف بودجه نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است چرا که داشتن یک جامعه سالم و با نشاط موجب پیشرفت و توسعه جامعه در حوزه های مختلف می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: انتظار می رود دستگاه ها و نهادهای مانند شهرداری و شورای شهر که مستقیما با مردم در ارتباط هستند در این زمینه مشارکت مسمتر و جدی تری داشته باشند.

سید پیمان موسوی رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه در ادامه این نشست ضمن اعلام همکاری مستمر با اداره کل ورزش و جوانان استان از عزم این کمیسیون و شهرداری کرمانشاه برای حمایت از ورزش همگانی و توسعه آن خبر داد.

موسوی برگزاری همایش های همگانی در رشته های مختلف با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

در ادامه این نشست معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

کد خبر 63525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha