انتقاد از درخواست اتحادیه میهنی برای تعویق انتخابات پارلمانی کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان - احزاب کردستانی از اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) به دلیل درخواست تعویق انتخاباتی پارلمانی در اقلیم کردستان انتقاد کردند.

به گزارش کردپرس، غالب محمد، عضو پیشین پارلمان کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری «الاتجاه پرس» با بیان اینکه اتحادیه میهنی در هرمرحله ای از مراحل سیاسی خواهان تعویق انتخابات پارلمانی در عراق است، افزود: این اتحادیه می خواهد خود را برای تقلب در نتایج انتخابات آماده کند.

در همین حال شوان حسین نماینده حزب دمکرات کردستان (پارتی) در پارلمان کردستان نیز گفت: تعویق انتخابات پارلمانی در اقلیم کردستان ناشی از پیامدهای بحران سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در عراق است.

کاروان انور عضو اتحادیه میهنی کردستان در پارلمان کردستان نیز گفت: درخواست یکیتی برای تعویق انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان به منظور به دست آوردن فرصت برای برگزاری کنگره این حزب است که از دو سال پیش تاکنون به تاخیر افتاده است.

لازم به ذکر است که اتحادیه میهنی کردستان پیش تر از احزاب کردستانی خواسته بود که موعد برگزاری انتخابات پارلمانی را به تاخیر بیاندازند که این درخواست اکنون به کشمکش جدیدی بین احزاب سیاسی کردستانی انجامیده است.

کد خبر 63510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha