فرصت یک ماهه برای استانداردسازی شهربازی های سنندج

سرویس کردستان- سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از فرصت یک ماه به پیمانکاران شهربازی ها برای استاندارد سازی وسایل بازی خبر داد.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شرمین شریفی با بیان اینکه در صورتی که این پیمانکاران نتوانند استانداردهای لازم را کسب کنند قرارداد شان فسخ خواهد شد، گفت: با توجه به اخطارهای مکرر و عدم توجه برخی پیمانکاران، وسایل بازی غیراستاندارد توسط این سازمان پلمب شده و پیمانکاران حق راه اندازی این دستگاه ها را تا زمانی که مجوز استاندارد را نگیرند، ندارند.

شریفی با بیان اینکه برای پیشگیری از حوادث تمام وسایل بازی فلزی و غیر استاندارد در سطح پارک ها جمع آوری شده است، تاکید کرد: همچنین این سازمان از طریق مزایده عرصه برخی از پارک ها را در اختیار پیمانکاران برای نصب وسایل بازی قرار داده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج یادآور شد: در حال حاضر 10 پیمانکار در پارک های سطح شهر با نصب وسایل و تجهیزات اقدام به برپایی شهربازی کرده اند.

وی اضافه کرد: با همکاری کارشناسان اداره استاندارد از تمامی وسایل بازی پارک ها بازدید و تجهیزات بازی غیر استاندارد شناسایی و در مکاتبه ای به پیمانکاران برای جمع آوری ابلاغ شد.

کد خبر 63505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha