از رفتار شرافتمندانه مسعود اوزیل تشکر می کنیم

سرویس ترکیه - ماهر اونال، سخنگوی حزب عدالت و توسعه در اظهاراتی با اشاره به سخنان مسعود اوزیل بازیکن ترکیه ای الاصل آلمانی باشگاه آرسنال انگلیس عنوان کرد: از رفتار شرافتمندانه مسعود اوزیل تشکر می کنیم

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری تایم ترک، ماهر اونال، سخنگوی حزب عدالت و توسعه در اظهاراتی با اشاره به سخنان مسعود اوزیل بازیکن ترکیه ای الاصل آلمانی باشگاه آرسنال انگلیس در خصوص عکس گرفتن با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه پیش از انتخابات و دفاع از این رفتار خود عنوان کرد: مسعود اوزیل یک رفتار شرافتمندانه از خود نشان داد. مسعوت اوزیل کسی که از مطرح ترین بازیکنان فوتبال جهان به حساب می آید و با تیم ملی که در آن بازی می کند قهرمان جهان شده است یک نمونه بسیار آشکار برای نشان دادن توسعه کلان ابعاد نژادپرستی، فاشیسم و دشمن ستیزی با خارجی ها در اروپا است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: به خاطر این رفتار شرافتمندانه و ایستادگی غرور آمیز مسعود اوزیل از او تشکر می کنیم. ترکیه و ملت ترک در هر کجای دنیا که باشد در کنار کسانی خواهند بود که به خاطر دین و نژاد مورد تبعیض قرار می گیرند.

لازم به ذکر است، مسعود اوزیل بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال آلمان دیشب بعد از سخنانش در خصوص عکس با رجب طیب اردوغان برای همیشه از بازی های ملی برای تیم ملی آلمان نیز خداحافظی کرد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 63449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha