تعداد مصدومان زلزلە جوانرود تا این لحظە بە 95 نفر رسید

سرویس کرمانشاه- فرماندار جوانرود طی گفتگو با کردپرس اعلام کرد: در پی زلزلە امروز یکشنبە 31 تیرماە 95 نفر از شهروندان جوانرود دچار حادثە شدند.

آرش لهونی فرماندار جوانرود طی گفتگو با خبرنگار کردپرس در جوانرود، اعلام کرد: در پی زلزلە 14:37 امروز یکشنبە 31 تیرماە 95 نفر از شهروندان جوانرود دچار حادثە شدند.

وی خاطر نشان کرد: این زلزلە هیچ فوتی نداشتە و از این تعداد 22 نفر در بیمارستان تحت نظر و 13 نفر بە مرکز استان اعزام شدند.

فرماندار جوانرود تصریح کرد: میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی توسط دهیاران و بخشداران در حال بررسی است و اطلاعات اولیە توسط دو بخشدار مرکزی و کلاشی با همکاری بسیج اعلام شدە است.

آرش لهونی در ادامە گفت: بلافاصلە بعد از وقوع زلزلە جلسە ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار و وظایف دستگاەهای اجرایی و خدمات رسان تشریح و ابلاغ شد.

وی اضافە کرد: 6 تیم ارزیاب هلال احمر و آتش نشان با همکاری سایر دستگاە ها بە محل حادثە اعزام شدند.

لهونی با اشاره به خسارت مالی ناشی از زلزله امروز گفت: ساختمانی نداشتیم که بصورت کامل تخریب شده باشد، البته برخی از ساختمانهایی که در حال تعمیر و احداث بودند، ریزش و تخریب داشتند که کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت هستند.

فرماندار جوانرود در پایان تاکید کرد: مردم منطقه به نسبت زلزله 21 آبان سال گذشته هوشیارتر شدند و انتظار می‌ رود بە شایعات توجە نکنند.

کد خبر 63412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha