فرار 12 تروریست داعشی از زندانی در ادلب/ آماده باش نیروهای مرزی ترکیه برای جلوگیری از ورود احتمالی تروریست ها به ترکیه

سرویس ترکیه – در پی فرار 12 تروریست خطرناک داعش از زندانی در ادلب، نیروهای مبارزه با ترور پلیس ترکیه در شهرهای جنوبی این کشور برای جلوگیری از ورود تروریست ها به داخل ترکیه تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کرده اند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هابر7، در پی انتشار خبر فرار 12 تروریست خطرناک داعش از زندانی در ادلب، نیروهای ارتش ترکیه حاضر در خاک سوریه به حالت آماده باش درآمده و اقدامات جدی برای شناسایی و دستگیری این تروریست ها را آغاز کرده اند.

از طرف دیگر بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرکز اطلاعات پلیس ترکیه، نیروهای پلیس ترکیه در استان های مرزی برای مقابله با احتمال ورود این تروریست ها به داخل ترکیه به حالت آماده باش درآمده و تدابیر شدید امنیتی در شهرهای مرزی منتهی به ادلب اتخاذ کرده اند.

در خبری که از مرکز اطلاعات پلیس ترکیه منتشر شده، آمده است: 16 عضو گروه تروریستی داعش که در زندان گروه فیلق الشام در ادلب نگهداری می شدند فرار کرده اند که در حین فرار این تروریست ها 4 تن از آنان دستگیر شده و 12 تن موفق به فرار از زندان شده اند. احتمال ورود این تروریست ها به داخل ترکیه وجود دارد و به همین دلیل به تمام مراکز پلیس ترکیه در تمام استان های کشور به خصوص استان های جنوبی دستور آماده باش داده شده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 63411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha