ایمن سازی برخی معابر حادثه خیز در شهر سنندج

سرویس کردستان- مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه و همچنین رفاه حال شهروندان، برخی معابر حادثه خیز سطح این شهر با انجام عملیات نرده گذاری ایمن سازی و رفع خطر شدند.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، آرش رخزادی با بیان اینکه با هدف جلو گیری از بروز حوادث و همچنین در راستای ایمن سازی معابر سطح منطقه؛ محلات حادثه خیز شناسایی و عملیات نرده گذاری در دستور کار این شهرداری قرار گرفت، از رفع خطر بیش از ده معبر حادثه خیز در سطح منطقه یک خبر داد و گفت: با نصب نرده به طول 700 متر و ارتفاع یک متر این معابر ایمن سازی شد.

رخزادی اعلام کرد: محله قطارچیان،انتهای بلوار کردستان جلو مدرسه رستگاران، پارک درون محله ای بلوار کردستان،کوچه ئاسو واقع در خیابان سلیمان خاطر در سه نقطه،کوچه آرش در خیابان سلیمان خاطر، کوچه تکیه وشهرک بعثت خیابان 16 متری اداره راه از جمله معابر است که با نصب نرده از آن رفع خطر شد.

وی همچین عنوان کرد: جداول کانیوا برای هدایت آب های سطحی در برخی از محلات دچار تخریب شده بود که عملیات بازسازی آن توسط واحد عمران این منطقه در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج افزود: بازسازی کانیوای کوچه شهسواری و کوچه نظام الدین گروسی به طول 450 متر از جمله اقدامات در جهت ترمیم و بازسازی این جداول است.

کد خبر 63380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha