پیکر مطهر یکی از شهدای ترور مریوان در سنندج تشییع شد

سرویس کردستان- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قانع کرم‌ ویسه از شهدای حمله تروریستی روز گذشته مریوان ، از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب سنندج برگزار و سپس در قطعه شهدای آرامستان بهشت محمدی در کنار همرزمانش به خاک سپرده شد.

به گزارش کرد پرس، در این مراسم اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و همرزمان این شهید والامقام حضور داشتند. ذتشییع کنندگان با سر دادن شعارهای ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند - ای گل پرپر شده هدیه به رهبر شده - شهید راه قرآن منزل نو مبارک - مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق و مرگ بر اسراییل پیکر مطهر این شهید گلگون کفن را از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب بر روی دستان خود تشییع کردند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی سنندج در این مراسم گفت: کردها در مقابل توطئه ها دست از ارزش های انقلاب، پشتیبانی و حمایت از رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نمی دارند.

ماموستا اقبال بهمنی گفت: این شهدا نشان دادند مردم کُرد در راه حمایت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب راه شهادت را انتخاب کرده اند و در این مسیر تلاش خود را می کنند.

وی اضافه کرد: نا امن جلوه دادن کردستان یکی از اهداف این عملیات تروریستی بود اما مردم نشان داده اند که برای امنیت حاضر جان خود و عزیزانشان را نیز فدا کنند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی سنندج افزود: مردم کردستان نیز از نیروهای نظامی، پاسدار، بسیجی و دولت انتظار دارند تمامی کسانی را که مخل امنیت هستند به سزای اعمالشان برسانند و با آنان برخوردی دندان شکن کنند.

وی یادآورد شد: 11 شهید حادثه تروریستی روستای دری مریوان نشان دادند کردستانی ها خود را فدا می کنند تا امنیت، آرامش و پیشرفت برای مردم دیار ایران اسلامی فراهم شود.

وی با بیان اینکه ملت کردستان در دفاع از انقلاب چهار دهه است که جانفشانی کرده اند و پشتیبان آن هستند گفت: دامن نظام اسلامی برای منافقان و فریب خوردگان که توبه می کنند باز است .

آیین ترحیم شهید قانع کرم ویسه از ساعت 15 امروز در مسجد قباع واقع در میدان بهاران سنندج برگزار می شود.

همزمان با این مراسم پیکر پاک سه شهید دیگر این حمله تروریستی در شهرستان قروه برگزار شد.

پیکر پاک و مطهر هفت شهید اهل مریوان نیز عصر شنبه بر دوش مردم شهید پرور این شهرستان از محل میدان شهید فهمیده به سمت میدان سپاه و مزار شهدا تشییع و در این مکان به خاک سپرده شد.

کد خبر 63373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha