کشور یهود یا کشور تبعیض !

سرویس ایران-رژیم‌صهیونیستی در حالی مبادرت به تصویب قانون "کشور یهود" نموده که اجرایی شدن آن بیش از گذشته آتش جنگ و درگیری را در فلسطین و سرزمین های اشغالی شعله ورتر می کند.

به گزارش کُردپرس، هفته گذشته اسراییل، قانون جنجال برانگیزی را تصویب کرد.این قانون تبعیض‌آمیز که به نام «کشور یهود» شهرت دارد، سرتاسر سرزمین فلسطین را کشوری فقط برای صهیونیست‌ها دانسته و فلسطینیان را از تمام حقوق شهروندی و انسانی خود محروم می‌کند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، تصویب این قانون را نقطه تحول مهمی در تاریخ رژیم صهیونیستی وصف کرد.
کشور یهود و انفعال جهان‌عرب
تصویب نهایی قانون نژادپرستانه «کشور یهود» در کنیست رژیم صهیونیستی، در حالی صورت گرفت که پس از اعلام تغییر مکان سفارتخانه آمریکا، مطرح کردن معامله قرن، رفت و آمدهای مقامات کشورهای عربی به اسرائیل و غیره نشان داد که اقداماتی مهم تر مدنظر رژیم صهیونیستی است. شکل گیری کشور یهود مربوط به قبل از جنگ جهانی اول و پروتکل بزرگان یهود است. در این بین وادادگی برخی کشورهای مسلمان منطقه نیز سبب شده رژیم صهیونیستی بیش از گذشته به خودش اجازه دهد که دست به اقدامات ضداسلامی بزند.
اسراییل و تغییر در ماهیت رژیم های عربی
اسراییل با تغییر در حکومت های کشورهای عربی زمینه اجرای سیاست هایش را بوجود آورده است. بنابراین امروزه مشاهده می شود که در عربستان افرادی مانند محمد بن سلمان که در غرب آموزش دیده است در صدر مسند امور قرار دارند و ارتباط خوبی نیز با اسرائیلی ها برقرار کرده اند. مطرح کردن قانون «کشور یهود» در راستای همان تز شکل گیری حکومت نیل تا فرات است.
کد خبر 63372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha