آموزش نیروهای ترک و آمریکایی برای گشت زنی مشترک در منبج

سرویس ترکیه - آموزش های لازم برای گشت زنی مشترک نیروهای آمریکایی و ترک در منبج با حضور 3 گردان از نیروهای ارتش ترکیه و 1 گردان از نیروهای ازتش آمریکا در غازی عنتاب ترکیه برگزار می شود.

به گزارش کردپرس، در پی اظهاراتی اخیر ژنرال جوزف ووتل، فرماندهی ستاد مرکزی ارتش آمریکا مبنی بر آموزش نیروهای ترک و آمریکایی برای گشت زنی مشترک در منبج طی روزهای پیش رو؛ روزنامه صباح ترکیه جزئیات این آموزش ها را به نقل از منابع امنیتی ترکیه منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که روزنامه صباح ترکیه منتشر کرده است، آموزش های لازم برای گشت زنی مشترک نیروهای آمریکایی و ترک با حضور 3 گردان از نیروهای ارتش ترکیه و 1 گردان از نیروهای ازتش آمریکا در غازی عنتاب ترکیه برگزار خواهد شد. در کنار آموزش های لازم به نیروهای نظامی، رزمایش های مشترک نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. بعد از این آموزش ها، نیروی مشترک ویژه منبج تشکیل خواهد شد که هدف از آموزش ها آگاهی دو طرف از نوع حرکت نیروهای مقابل و هماهنگی بیشتر در حرکت های مشترک است. در صورت هر گونه حمله به هر یک از دو طرف و یا اتفاقی منفی برای یکی از نیروها هر دو طرف به صورت مشترک و در هماهنگی با یکدیگر حرکت خواهند کرد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 63364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha