آقای استاندار با مدیران ناکارآمد عملی برخورد کنید

سرویس کرمانشاه - استاندار کرمانشاه باید برای بهبود روند مدیریتی استان با مدیران ناکارآمد بصورت عملی برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، هوشنگ بازوند در شرایطی به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب شد که همگان معتقد بودند این مدیر عملگرای دولت می تواند با قدرت و کاریزمایی که دارد مدیران ضعیف و ناکارآمد استان را در کوتاه ترین زمان ممکن از مسند قدرت به زیر آورد و با تدبیر خود چرخ های زنگ زده سیستم مدیریتی بیکارترین استان ایران را روغن کاری کند.

بازوند در اولین جلسات خود نوید روزهای خوبی را برای سیستم مدیریتی کرمانشاه داد زیرا با تسلط بر حوزه های مختلف مدیران غالبا حرف محور را بایکوت می کرد و بارها تاکید داشت که مدیران کرمانشاه باید از حرف زدن صِرف دست بردارند و برای پیشرفت این استان وارد عمل شوند.

متاسفانه پس از گذشت 1 ماه از صدارت بازوند در استان، زلزله ای مهیب تمام برنامه های والی نهاوندی کرمانشاه را بر هم زد و کام کرمانشاهیان را تلخ کرد.

زلزله 21 آبان 1396 باعث شد تمامی امکانات استان برای کمک رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده بسیج و عملا برنامه های عادی استان از دستور کار خارج شود. این اتفاق باعث شد یکی از عمده برنامه های مدیریت ارشد استان که همانا تغییر در بدنه مدیریتی کرمانشاه بود به دست فراموشی سپرده شود.

حال با گذشت حدود 9 ماه از این حادثه ناگوار و برگشت آرامش نسبی به استان، وقت آن رسیده تا هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه عزم خود را برای تغییر مدیران ناکارآمد استان جزم کند.

اکثر مدیران کشوری و رسانه ها، بازوند را مدیری عملگرا می دانند زیرا در موضوعات مختلف و حوزه های گوناگون شخصا در میدان عمل حاضر می شود اما نباید از این نکته هم غافل شد که استاندار به تنهایی نمی تواند بار سنگین مسائل کرمانشاه را به دوش بکشد زیرا برای رفع موانع و پیشرفت امور نیازمند بازوان توانمند در بخش های مختلف مدیریتی استان است و این مهم امکان پذیر نیست جز تحرک و پویایی در سیستم مدیریتی پرجمعیت ترین استان کُرد نشین ایران که در کنار تمامی معضلات و کمبودها، دارای پتانسیل های بالقوه و بالفعل بیشماری است.

آقای استاندار؛ برای رفع مشکلات استان کرمانشاه برخورد با مدیران ناکارآمد را عملی کنید چرا که سیستم مدیریتی استان باید به مانند چرخ های محرک یک صنعت بصورت هماهنگ و منظم کار کند تا مردمان غیور این خطه از ایران اسلامی کام پیشرفت را بچشند.

*میلاد ربیع زاده

کد خبر 63343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha